woensdag, juni 28, 2006

Zwemmen

Vanmorgen om half 10 kreeg ik een sms-je van een vriendin of we zin hadden om te zwemmen. Nou dat hoefde ik hier geen twee keer te vragen!
Anouk heeft een vriendinnetje mee gevraagd en zo vertrokken we met 5 kinderen en 2 moeders naar Joure.
Ik dacht: ach we hebben al zoveel zwemfoto's, het fototoestel neem ik niet mee.
En achteraf heb ik daar alweer spijt van!
Het was een prachtig gezicht, het stralende gezichtje van Jilles toen de golven kwamen en hij in de 'branding' zat en steeds een pats water over zich heen kreeg.
Romy onze grote held, ging helemaal alleen van de grote glijbaan. Deze glijbaan is dicht en donker met allemaal lichtjes en glitters er in.
Ook beide vriendinnetjes hebben zich reuze vermaakt.
En het was heerlijk rustig. Wat een genot toch dat onze meiden op woensdag ochtend vrij zijn en het grootste gedeelte van Friesland verder niet!
Om half 1 een patatje besteld en opgegeten, daarna nog even lekker door gezwommen en gespeeld. Om 2 uur waren ze allemaal weer schoongespoeld en fris gewassen en zijn we weer naar huis gegaan.
Daar wachte natuurlijk het hele huishouden nog op me, een was op de lijn, boodschappen doen, een vliegenplaag bestrijden en Jilles ontdoen van een enorme bos met haar.
Nu zijn we allemaal weer fris en fruitig even als het huis. Zo een broodje eten en op tijd naar bed.
Ik ga vanavond weer een lekker eind te stappen met de buurvrouwen, rondje Friens vanuit Jirnsum staat geloof ik op het programma, dus Richtje: ZWAAIEN!!!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Krekt net foar hûs del fansels... Ik wuif my suf en rin aanst sels ek noch in lyts rûntsje :)

Lekker zeg, zo overdag zomaar met z'n allen zwemmen. Luxe, wat je zegt!!

Fleur zei

Klinkt als een dag met een gouden randje!

Anoniem zei

Mijn staprondje was rondje Friens, maar ben je niet tegengekomen :)
Heerlijk weer was het!

Anoniem zei

oo heerlijk , wat lekker hè dat je lekker kunt zwemmen terwijl iedereen naar school is...:))

groetjes eliane

Anoniem zei

Heerlijk zeg Paule !! Das oprecht genieten.

Even heel wat anders ook...ik heb helaas mijn log moeten beveiligen met een wachtwoord. Als je er wilt lezen, mail me dan even op anna1971@gmail.com, dan kan ik je inlichten ;-)